بهترین برند های ایمپلنت | بررسی 9 برند معتبر ایمپلنت دندان

در این مقاله به معرفی 9 تا از بهترین برند های ایمپلنت خواهیم پرداخت.

برندهای ایمپلنت دندانی قطعات و سیستم های ایمپلنت را برای عملیات ایمپلنت دندان تولید می کنند. آنها کیفیت، دوام، نوآوری و قیمت مناسب را در درجات مختلف ارائه می دهند. همچنین، برخی از شرکت ها بسیار جدید هستند، در حالی که برخی دیگر بیش از 30 سال است که در بازار فعالیت می‌کنند.

به طور کلی، کلینیک های دندانپزشکی در سراسر جهان چند برند را در دست دارند که فکر می کنند برای اکثر مشتریان خود مناسب هستند و تمایل دارند از یکی از آن مارک ها استفاده کنند. یک بیمار قرار است از بین گزینه های پیشنهادی توسط متخصص دندانپزشکی یا کلینیک، برندی را انتخاب کند.

انتخاب یک برند از یک لیست جهانی برای یک بیمار عادی کار سختی خواهد بود. در سطح جهانی، بیش از 150 شرکت در تلاش هستند تا راه خود را در بازار انواع ایمپلنت دندان باز کنند، و برای یک فرد عادی تقریبا غیرممکن است که در مورد همه آنها آگاه باشد. با این حال، از آنجایی که موضوع دندان شماست، نمی توانید از جستجوی بهترین مارک های ایمپلنت دندان خودداری کنید، که قابل درک است.

بهترین برند های ایمپلنتچرا برندهای زیادی وجود دارد؟

شاید متوجه شده باشید که برندهای زیادی در رابطه با عمل ایمپلنت دندان وجود دارد. با این حال، فقط کمتر از 10 تا 15 مورد از آنها برای شما آشنا هستند، یا فقط 2-3 برند توسط متخصص دندانپزشکی به شما توصیه می‌شود. البته عرضه و تقاضا مانند هر تجارت دیگری یک عامل مهم است. مواد با کیفیت بالاتر مورد استفاده در سیستم‌های ایمپلنت دندان، تنوع بیشتر، هزینه‌های معقول‌تر و غیره، باعث میشود تا برخی از برندها را موفق تر باشند.

پیشنهاد می‌کنیم مقاله “کاشت دندان طبیعی با ایمپلنت” را نیز مطالعه کنید.

9 مورد از بهترین برند های ایمپلنت

همانطور که در بالا گفته شد، برند های ایمپلنت دندان زیادی در بازار وجود دارد و شما فقط می توانید از بین لیست معینی از چند برند، یکی را انتخاب کنید. با این حال، امروزه بسیاری از بیماران بیش از هر زمان دیگری مایل به کسب اطلاعات در مورد نام های برند هستند و به دلیل دسترسی آسان تر به اطلاعات، نام برند مورد نظر خود را درخواست می کنند.

اگرچه امروزه دستیابی به اطلاعات آسان‌تر است، اما انتخاب، در هر چیزی همیشه برای انسان بسیا مهم است، به خصوص زمانی که گزینه‌های زیادی وجود داشته باشد. در مورد برند های ایمپلنت دندان، می توانید یک جستجوی سریع در گوگل با عنوان بهترین برند های ایمپلنت دندان انجام دهید. در جستجوی خود، می توانید مدت زمان حضور شرکت در بازار را در نظر بگیرید. این به طور بالقوه امکان یافتن توصیفات و برخی نظرات دیگر را قبل از تصمیم گیری، افزایش می دهد. همچنین، برندهای قدیمی معمولاً در بازار رایج تر هستند و شما یا دندانپزشکتان می توانید لوازم جانبی آنها را در صورت لزوم پیدا کنید.

نکته دیگری که می توانید در نظر بگیرید کمیت و کیفیت تحقیقات در مورد یک برند خاص است. معمولاً هر چه تحقیق بیشتر باشد، رایج تر است. با این حال، تحقیقات بیشتر به معنای کیفیت بهتر نیست. شما هنوز هم باید بخوانید و متوجه شوید که آیا متخصصان آن برند ایمپلنت را تایید می کنند یا از برخی جهات مورد انتقاد قرار می گیرد.

  • استراومن (Strauman) – یکی از بهترین برند های ایمپلنت

Strauman که در سال 1954 تأسیس شد، یک شرکت معروف ایمپلنتولوژی سوئیسی است. آنها تحقیقات زیادی برای ساخت لوازم دندانپزشکی و بیومواد انجام می دهند. آنها همچنین روی نرم افزار دندانپزشکی سرمایه گذاری می کنند که آنها را به بازیگری پیشرو در بازار تبدیل می کند. آنها با همکاری مراکز تحقیقاتی، دانشگاه ها و برخی از کلینیک های پیشرو کار می کنند.

تولیدات آنها بسیار نوآورانه، بادوام و ایمن است. آنها همچنین به متخصصان و کلینیک های دندانپزشکی محصولات ترمیمی و جراحی را ارائه می دهند. به عنوان منبع کامل دندانپزشکی، بسیاری از کلینیک ها و متخصصان دندانپزشکی Straumann را ترجیح می دهند. با این حال، به عنوان یکی از بهترین مارک های ایمپلنت دندان در سطح جهان، سیستم های ایمپلنت و سایر محصولات Straumann نسبتا گران هستند.

  • هیوسن (ایمپلنت استخوان)

یکی دیگر از بهترین برند های ایمپلنت دندان هیوسن می‌باشد. این یک شرکت آمریکایی است. علاوه بر این، یکی از مطرح ترین برندهای ایمپلنت دندان در ایالات متحده و جهان است. با توجه به بازخورد داده شده و تجزیه و تحلیل نیازهای اخیر در این بخش، هیوسن تلاش زیادی برای افزایش کیفیت ایمپلنت ها دارد. هیوسن در یک مرکز بسیار مدرن مستقر است و آنها بخش زیادی از درآمد خود را در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می کنند. امروزه این شرکت سیستم های ایمپلنت را به بیش از 70 کشور جهان صادر می کند.

Zimmer Biomet یکی دیگر از بزرگترین شرکت های دندانپزشکی در جهان است. آنها برای حفظ کیفیت، یکپارچگی و ایمنی بیماران سخت کار می کنند. آنها به مراقبت های دندانی نگرش کلی دارند و مهارت برتر را با علم ترکیب می کنند تا محصولاتی پیشرفته تولید کنند. آنها علاوه بر اینکه یکی از شرکت های پیشرو در ارائه آموزش هستند، خدمات شخصی و پاسخگو را به متخصصان دندانپزشکی ارائه می دهند تا بتوانند بهترین درمان خود را ارائه دهند.

  • نوبل بیوکر (داناهر)

Nobel Biocare یک شرکت با تجربه در زمینه سیستم های ایمپلنت دندان است. آنها به ارائه کیفیت زندگی بهتر به بیماران اهمیت می‌دهند. دفتر مرکزی این شرکت در سوئیس است و آنها محصولات خود را در ژاپن، سوئد و ایالات متحده تولید می کنند که در مکان های استراتژیک جهان گسترده شده است، Nobel Biocare محصولات خود را به بیش از 80 کشور ارائه می دهد. علاوه بر این، آنها به متخصصان دندانپزشکی آموزش می دهند.

  • Dentsply Sirona

یک برند آمریکایی Dentsply، که در سال 1899 تأسیس شد و یک برند آلمانی Sirona، که در سال 1877 تأسیس شد، در سال 2016 ادغام شدند. اگرچه آنها قبل از اینکه متحد شوند، شرکت های نسبتاً متوسطی در منطقه خود بودند، اما از سال 2016 به طور قابل توجهی تجارت را توسعه دادند. امروزه این شرکت با سرمایه گذاری های نوآورانه قابل توجه است و بهترین محصولات ممکن را به متخصصان دندانپزشکی و بیماران در سراسر جهان ارائه می دهد. این شرکت سیستم ایمپلنت Astra Tech را ارائه می دهد که بسیار بادوام، کاربردی و زیبایی است.

  • Biohorizons

یکی دیگر از بهترین برند های ایمپلنت دندان Biohorizon است. این شرکت نسبتاً جدید است که در سال 1994 تأسیس شد. این شرکت توسط تیمی از مهندسان در دانشگاه آلاباما تأسیس شد. تمرکز این شرکت بر خدمات، علم و نوآوری است. آنها انواع زیادی از سیستم های ایمپلنت و سایر محصولات دندانپزشکی را ارائه می دهند. شما یا متخصص دندانپزشکی شما می توانید ایمپلنتی را از میان ایمپلنت های سری Tapered، Conelog Progressive یا قدیمی را انتخاب کنید. Biohorizons به ارائه آخرین فناوری به بیماران اختصاص دارد. بنابراین، این شرکت اولویت را به ارتباط خوب با کلینیک ها می دهد زیرا آنها پل ارتباطی بین شرکت تولید کننده و بیماران هستند.

  • Euroteknika – یکی دیگر از بهترین برند های ایمپلنت

Euroteknika، که در سال 1992 تاسیس شد، یک شرکت دندانپزشکی معروف فرانسوی است. فعالیت های اولیه این شرکت علاوه بر اعمال دندانپزشکی، پروتز آزمایشگاهی، جراحی و ایمپلنت است. این شرکت به طور مداوم بر روی فناوری جدید کار می کند و سعی می کند مانند بسیاری از برندهای دیگر ایمپلنت دندان، آخرین فناوری را به جامعه دندانپزشکی ارائه دهد. علاوه بر این، آنها به سادگی، قابلیت اطمینان و کیفیت اهمیت زیادی می دهند.

Megagen یک برند کره ای است که توسط گروهی از جراحان دندانپزشکی در سال 2002 تاسیس شد. این شرکت به ویژه سعی می کند راه حل هایی را برای مشکلات چالش برانگیز بیابد که نوآوری و کیفیت را به ارمغان می آورد. آنها مدل های مختلفی را برای نیازهای مختلف ارائه می دهند. AnyRidge احتمالاً معروف ترین محصول شرکت Megagen است. AnyRidge یک سیستم ایمپلنت بسیار همه کاره است و به دلیل پایداری مکانیکی بالا، گزینه های اندازه های مختلف و مدت زمان طولانی تر، تقاضای زیادی برای آن وجود دارد.

  • DTI – آخرین مورد از بهترین برند های ایمپلنت

DTI یکی از بهترین برند های ایمپلنت در ترکیه است. دفتر مرکزی شرکت در چکمکوی، استانبول و مرکز تولید در گبزه، کوجالی واقع شده است. این شرکت با مشارکت برخی از دانشمندان، پزشکان و مهندسان از نقاط مختلف جهان راه اندازی شد. آنها همچنین تلاش زیادی می کنند تا با سایر موسسات پیشرو در بخش ایمپلنت همکاری کنند. DTI طراحی، عملکرد، دوام و طیف گسترده ای از گزینه ها را در سهام خود ارائه می دهد. علاوه بر این، قیمت گذاری آن نسبتاً مقرون به صرفه تر از شرکت های اروپایی و آمریکایی است.

پیشنهاد می‌کنیم مقاله “آیا ایمپلنت دندان سرطان زاست” را نیز مطالعه کنید.

سخن آخر

اکنون که می‌دانید 9 مورد از بهترین برندهای ایمپلنت کدام شرکت ها هستند، میتوانید تحقیقات خود را بهتر شروع کنید. در مرکز ایمپلنت تهران از بهترین و معتبر‌ترین برند‌های ایمپلنت دندان برای درمان شما استفاده می‌شود. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با ما در تماس باشید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *